Politica de rezervări și prestări de servicii ale activităților hoteliere și de restaurant

Pentru buna desfășurare a activităților organizate în incinta compexului Grădina Vlahiia, S.C. La noi, la Snagov S.R.L. are următoarea politică în privința rezervărilor hoteliere, cazării oaspeților și rezervărilor pentru evenimente:

 

1.Politica de rezervare la Pensiunea Grădina Vlahiia:

Disponibilitatea camerelor și rezervările la Pensiunea Grădina Vlahiia se pot verifica și realiza prin:

a) Telefon, la numărul de telefon +40 722 216 724

b) E-mail la adresa: rezervari@gradinavlahiia.ro; cristian@gradinavlahiia.ro

c) La recepție

 

1.1 Politica rezervărilor garantate:

Toate rezervările garantate necesită plata integrală a cazări, care va fi debitată de pe cardul de credit sau platită prin virament bancar.

În vederea garantării rezervărilor, vă rugăm să transmiteți datele unui card de credit/ debit valid.

Dacă folosiţi un card de debit/credit pentru cazare, este posibil ca suma totală estimată datorată hotelului (inclusiv cheltuielile diverse

estimate) să fie blocată în cont până la data plecării. De asemenea, este posibil ca aceasta să nu fie deblocată timp de 72 de ore sau mai

mult după plecare, la discreţia emitentului cardului de credit.

 

1.2 Politica rezervărilor standard:

Această rezervare necesită un card de credit sau avans de 30% din contravaloarea primei nopți de cazare, plătit prin virament bancar.

Datele cardului dumneavoastră de credit sunt utilizate exclusiv în scopul garantării rezervării dumneavoastră.

Plata se va completa integral la recepţie, în moneda locală (RON), la cursul oficial de schimb (RON/EUR) din data plății.

Titularul cardului trebuie să fie prezent în momentul plății pentru a autoriza tranzacția. Se pot oferi și modalități alternative de plată

(virament bancar sau plată cash).

Înainte de data cazării, pensiunea își rezervă dreptul de a bloca întreaga sumă de cazare de pe confirmarea rezervării. În cazul în care

tranzacția este respinsă datorită lipsei de fonduri sau credit card invalid, titularul cardului va fi anunțat și va avea la dispoziție 24 de ore

pentru actualizarea datelor cardului de credit.

 

1.3 Politica de anulare a rezervărilor:

 

1.3.1 Politica de anulare a rezervărilor garantate:

Dacă, din orice motiv, anulaţi, încercaţi să modificaţi această rezervare sau nu sosiţi la data de sosire specificată, plata nu va fi rambursată.

La sosire, personalul de la recepţie va verifica data de plecare. Tarifele percepute se bazează pe data sosirii şi durata sejurului. Dacă

alegeţi să plecaţi mai devreme, preţul ar putea suferi modificări.

Ne rezervăm dreptul de a anula sau modifica rezervările în cazul în care se pare că un client a întreprins activităţi frauduloase sau necorespunzătoare,

precum şi în alte cazuri, dacă rezervările par să conţină sau să fie rezultatul unei greşeli sau erori.

Sumele totale specificate sunt estimări bazate pe taxele şi cursul de schimb curente şi nu includ taxe/costuri suplimentare care pot apărea

pe durata sejurului dvs.

 

1.3.2 Politica de anulare a rezervării standard:

Rezervările standard pot fi anulate sau modificate cu până la 48 înainte de data check-in-ului. În caz de no-show sau de modificare a

rezervării, 100% din prima noapte de cazare va fi încasată cu titlu de penalizare.

 

1.4 Tarife:

Tarifele includ TVA, parcarea și Wifi. Micul dejun se poate servi zilnic între orele 08:00 -10:30 și se plătește separat, la un cost de 5 euro

de persoană.

 

1.5 Modalități de plată:

Pensiunea acceptă plata numerar (RON), cărți de credit (Visa, Mastercard, Maestro), transfer bancar (în cazul în care plata se face

înaintea cazării).

 

2. Cazarea oaspeților:

Check-in: după ora 14:00

Check-out: până în ora 12.00

Sosirea înainte de ora 14:00 și plecarea după ora 12:00 vor fi onorate de pensiune în funcție de disponibilitatea acesteia la momentul respectiv

și atrag după sine un cost suplimentar de 35 euro pentru ambele cazuri.

Cazarea se va face în baza prezentării unui act de identitate, a voucher-ului (în cazul turiștilor cu sejurul comandat la o agenție de

turism) și a completării fișei de de cazare.

Alocarea camerelor se face în funcție de disponibilitatea pensiunii din ziua check-in-ului. Din acest motiv nu putem garanta o anumită

cameră, un anumit etaj, camere alăturate etc. Solicitările de acest gen sunt considerate preferințe ale turiștilor, pe care încercam să le

satisfacem în limita disponibilităților, fiind exclusă garantarea. De asemenea, aceleași reguli se aplică și în cazul restaurantului.

Paturile suplimentare se pot monta în camere la cerere și trebuie să fie confirmat de către pensiune. Capacitatea maximă de paturi suplimentare

într-o cameră este 1. Contravaloarea acestui serviciu este de 35 euro/ noapte. Suplimentele nu sunt calculate automat în preţul

total şi vor fi plătite separat în timpul sejurului.

 

3. Politica în privința copiilor:

Toţi copiii sunt bineveniţi.

Gratuit! Toţi copiii cu vârsta până la 2 ani sunt cazaţi gratuit dacă folosesc pătuţuri.

Toţi copiii cu vârste între 2-12 ani plătesc 20 euro/ noapte dacă folosesc paturi suplimentare.

Toţi copiii cu vârste între 12-18 ani plătesc 35 euro/ noapte dacă folosesc paturi suplimentare.

Capacitatea maximă pentru paturi suplimentare într-o cameră este 1.

Orice tip de pat suplimentar sau pătuţ de copil este furnizat la cerere şi trebuie să fie confirmat de hotel.

Suplimentele nu sunt calculate automat în preţul total şi vor fi plătite separat în timpul sejurului.

 

4. Politica în privința animalelor de companie:

Accesul oaspeților cu animale de companie de talie mica este permis contra cost (15 euro/ animal de companie/ zi), acest lucru fiind

condiționat de prezentarea la sosire a carnetului de sănătate, vizat la zi.

La ieșirea din cameră, animalul trebuie să aibă botniță, lesă sau să fie ținut în cușcă specială, dupa caz.

În cazul în care animalul de companie lăsat nesupravegheat în camera și deranjează fonic ceilalți oaspeți, pensiunea își rezervă dreptul de

a scurta perioada sejurului posesorilor.

Este strict interzis ca animalele să își facă nevoile pe spațiile verzi din incinta complexului.

Rugăm insistent proprietarii să strângă și să depoziteze corespunzator mizeria făcută de animalul de companie.

 

5. Siguranța obiectelor personale:

Nu ne asumam niciun fel de răspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta proprietății, pensiunii, restaurantului

sau barului.

 

6. Politica în privința fumatului:

Proprietate Nonsmoking, Conform Art. 1 din Legea nr. 15/2016, nerespectarea legii se penalizează.

Pensiunea noastră va percepe o taxă de curațenie de 500 lei, în situația în care fumați în cameră.

Deoarece, pentru noi, confortul tuturor oaspeților este important, vă rugăm să folosiți spațiile exterioare special amenajate pentru

fumători.